سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت قفس با توری پرسی

ساخت قفس با توری پرسی

توری پرسی و ساخت قفس

شاید شناخته شده ترین کاربرد توری ها در نرده کشی، محفظه بندی و حصار کشی باشد. وقتی از آن به عنوان حصارکشی استفاده می شود، معمولاً برای حصار کشیدن برای دامهایی مانند بزها یا گوسفندان، یا جلوگیری از ورود حیوانات وحشی ناخواسته مانند گوزن استفاده می شود. همچنین ، وقتی از توری به عنوان حصارکشی استفاده می شود، می تواند برای تعریف خط ملک مزرعه یا ایجاد باغچه خانه مورد توجه قرار بگیرد.

استفاده از توری پرسی برای ساخت قفس

کاربرد توری پرسی برای بسیاری از بزرگترین باغ وحش های کشور جهت ایجاد قفس برای حیوانات مانند ببرها و خزندگان ترجیح داده می شود. افراد زیادی نیز در استفاده از توری مرغی برای ایجاد قفس و محفظه برای سگ، لاک پشت، پرنده، مرغ، راسو و خرگوش موفق بوده اند. پیشنهاد به مطالعه این لینک. (توری چگونه ساخته میشود.)

به چند دلیل توری پرسی برای همه بسیار مفید است:

  • برای افرادی که حرفه ای نیستند، گزینه های فلزی و آلیاژی زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. توری پرسی در انواع گالوانیزه، مفتول سیاه و موج دار تولید و عرضه میشود و میتوانید از بازار شاداباد و شرکت آهنیتو آن را سفارش بدهید.
  • ثانیا، توری پرسی در هنگام باز شدن بر اساس اندازه و قطر، گزینه های نامحدودی را ارائه می دهد. بسته به نوع خاص فنسینگ شما یا کاربرد قفس، می توان از شبکه های سیم بافته شده و جوش داده شده پیکربندی کرد تا به اندازه چشمه دلخواه برسد. به عنوان مثال، مزاحمان کوچک، مانند راسو یا روباه، در مقایسه با اسب یا گراز، به اندازه چشمه کوچکتر و سیم با قطر نازک تر نیاز دارند که احتمالاً به اندازه چشمه بزرگتر با سیم قطر بسیار بزرگتر نیاز دارد.
  • دلیل سوم اینکه چرا توری پرسی در پروژه های نرده کشی، محفظه بندی و قفس استفاده می شود، مقرون به صرفه بودن آن است. توری پرسی جوشکاری شده و گالوانیزه در صورت نیاز و دارا بودن مزرعه ای در شمال کشور میتواند گزینه ترجیحی شما باشد.

پس در نهایت استفاده از توری پرسی برای ساخت قفس حیوانات بخصوص وحشی، انتخابی ایده آل است.